Marshall kombo s Movember knírem

V kníru najdeš sílu - a možná vyhraješ i kombo s knírem
Výrobce: 
Distributor: 

Firma Marshall se aktivně podílí na akci Movember – a jak jinak, než originálním stylem. Jeden MO brácha či jedna MO ségra (ta nemusí mít nutně knírek) vyhraje luxusní Marshall kombo inspirované slavnou C5 sérií. A pozor: Navíc kombo s knírem! Stačí poslat svůj grafický návrh Movember kníru, který byste chtěli mít na přední straně svého komba. Pro výherce poté MARSHALL použije unikátní Marshall Art technologii a s její pomocí přivede jeho návrh k životu. Své návrhy posílejte na email marshallcomp [at] marshallamps.com. Obrázek by měl pocházet výhradně z vaší mysli, kopírování se netoleruje. Upřednostňován je JPEG formát.

O Movemberu

Anglické slangové slovo Mo pro moustache/knír a November, což je anglické slovo pro listopad, se spojí každý rok do projektu Movember. Movember vyzývá muže k tomu, aby změnili pomoci kníru svůj vzhled a tím celkově tvář mužského zdraví. Pravidla jsou jednoduchá: začni 1. Movembera/listopadu s čistě oholenou tváří a nech si po dobu jednoho měsíce růst knír. Knír se stává stuhou mužského zdraví, prostředkem, kterým se získává povědomí a fondy pro ovlivňování mužského zdraví. Podobně jako když se někdo oddává charitativnímu běhu nebo chůzi, se muži Movemberu zaváží k tomu, nechat si narůst knír po dobu 30 dnů. Nápad Movemberu poprvé vznikl v roce 2003 u piva v Melbourne v Austrálii. Plán to byl jednoduchý – vrátit zpět na scénu knír, spíše jako žert, a přitom udělat něco pro mužské zdraví. V roce 2003 se nevybraly žádné peníze, ale muži, kteří stáli za Mo zjistili, jak ohromný potenciál má knír k tomu, aby vyprovokoval rozhovor o mužském zdraví. Inspirováni ženami, které je obklopovaly a které již učinily mnoho pro boj s rakovinou prsu, se vydali Mo parťáci cestou vytvořit globální mužské zdravotní hnutí. V roce 2004 se kampaň vyvinula a zaměřila na zvýšení povědomí a prostředků na boj s rakovinou, která nejvíce postihuje muže – rakovinu prostaty. Celkem 432 Mo „bratří“ se tehdy přidalo k hnutí a vybrali $55,000 pro Prostate Cancer Foundation of Australia – což reprezentovalo vůbec největší příspěvek v celku, který kdy tato nadace obdržela. Loňský rok více jak 1400 Mo Bratrů vybralo 594 000 Kč v rámci podpory boje s rakovinou prostaty. Prostředky vybrané letos v České republice putují na nadační fond „Muži proti rakovině“, který je zaměřený přímo na podporu boje s rakovinou prostaty a změnu pohledu na zdraví chlapů. Nadační fond „Muži proti rakovině“ poskytuje informace přispívající k podpoře boje proti rakovině prostaty, a vybranými prostředky v rámci kampaně Movember přímo podporuje tento boj a osvětu v rámci České republiky. Úspěch Movemberu může být přímo přisouzen více než 1.9 miliónům Mo bráchům a Mo sestrám, kteří podporovali naši věc od roku 2003. Movember je jím za jejich úsilí velice vděčný a velmi oceňuje vše, co pro projekt dělají. Pro bližší informace o Movember Foundation, finanční reporty a výroční zprávy, informace k mužskému zdraví, k programům, které podporuje a na něž má Movember vliv, jakožto sociální dopad, který Movember má, navštivte prosím: www.movember.com

O Movemberu korporátně

Movember Foundation je nezisková, charitativní organizace, která uskutečňuje každoroční celosvětovou iniciativu pro mužské zdraví s názvem Movember. Každý rok je Movember, tedy měsíc který je oficiálně známý jako November/listopad, zodpovědný za to, že na tisíce mužských tváří vyraší po celém světe knír a to za jediným účelem zajistit životně důležité prostředky a povědomí o mužském zdraví, jmenovitě o rakovině prostaty. Muži, kteří si pěstují Movember knír jsou známý jako MO bráchové a stávají se z nich chodící a mluvící billboardy po dobu třiceti listopadových dnů a přes jejich aktivity a slova se bude iniciovat soukromá či veřejná diskuze, která zvýší povědomí o často zanedbané tématice, což je mužské zdraví. Podpořeni svými ženami, tzv. Mo ségrami, vybírají Mo bráchové prostředky tím, že vyhledávají možné sponzory pro své Mo-úsilí.

Pravidla

Pravidla jsou jednoduchá: zaregistruj se online na Movember.com, začni měsíc listopad s čistě oholenou tváří a nech si růst knír po dobu celého listopadu. Peníze, které budou vybrané v rámci Movemberu, budou postoupené do několika světových a inovativně vzdělávacích projektů, do podpory, výzkumu a povědomí podnicujících iniciativ. Každý účastník a dárce Movemberu na celém světě očekává, že vysoké procento prostředků teče přímo do mužských zdravotních projektů a naše náklady jsou v poměru k vybraným prostředkům mimořádně nízké. Dnes uskutečňuje Movember Foundation oficiální kampaně v 21 zemích. Například v Austrálii, na Novém Zélandě, ve Velké Británií, v Irsku, v USA, v Kanadě, v Holandsku, ve Finsku, v  Rakousku, Francie, Německu, Švédsku, Švýcarsku, Hong Kongu, Singapůru či v Jihoafrické republice, ve Španělsku, v České republice, v Norsku, v Dánsku a v Belgii. I když již bylo mnoho dosaženo pro vylepšení povědomí okolo mužského zdraví, potřeba aktivně toto téma prosazovat stále zůstává.