Mikrofony společnosti DPA byly v buenosaireském divadle Gran Rex zastoupeny v hojném počtu, když zde světoznámý klávesista a skladatel Rick Wakeman odehrál koncerty v Brazílii, Chile a Argentině, na kterých představil svá nejprodávanější alba. Poslední dva zcela vyprodané koncerty v Buenos Aires představily dvě odlišné show s celým orchestrem, pětičlennou rockovou skupinou, sborem, vypravěčem a sólovými zpěváky. Úkol vybrat audio vybavení pro turné připadl FOH zvukaři Ianu Barfootovi, který s Rickem Wakemanem spolupracuje pravidelně už od roku 1985.
„Dva orchestrální koncerty v Buenos Aires vyžadovaly přes 90 kanálů, a toho více než třetina připadala na mikrofony DPA,“ říká Ian Barfoot. „Přestože některé vybavení, které jsem požadoval, nebylo v Jižní Americe dostupné, trval jsem na použití mikrofonů DPA, obzvláště pro orchestr. Použil jsem nástrojové mikrofony DPA IMK 4060 pro harfu a všechny výše laděné smyčce jako housle a violy, zatímco pro cello a basu jsem využil nástrojové mikrofony DPA d:voteTM 4099. Potřebovali jsme jich tolik (konkrétně více než třicet) že jsme si je nemohli zajistit v místě, ale musel jsem si jich většinu nechat poslat z Británie.“
Pro turné si Barfoot se svým kolegou Erikem Jordanem vybrali také vokální mikrofon d:factoTM od společnosti DPA, který používali dva hlavní zpěváci Ashley Holt a Cecilia Barba. „Mikrofony d:facto byly prostě skvělé a neměli jsme s nimi sebemenší potíže. Jsou to velice věrné mikrofony a pro mě osobně jejich zvuk zní neskutečně věrně. Nepotýkají se s proximity efektem jako většina ostatních mikrofonů a poradily si stejně dobře s umírněnými orche-strálními koncerty i s nabitými vystoupeními s bigbítovou kapelou. Jakmile si na ně odposlechoví zvukaři zvykli, s radostí je začali používat pro všechny důležité party. Během posledních dvou orchestrálních koncertů si citlivost a vysokou přesnost mikrofonů mohli vychutnat zpěváci a kapela, kteří, aby mi pomohli, zvolili tentokrát sluchátkové odposlechy, aby přeslechy z jeviště omezili na minimum.“
Barfoot dodává, že dlouholetý zpěvák Ricka Wakemana, Ashley Holt, byl se zvukem a chováním mikrofonu DPA d:facto II. obzvláště spokojen. „Zpočátku se mu moc nechtělo měnit mikrofon, protože DPA byl trochu 'jiný' a nebylo to přesně to, na co 'byl zvyklý', ale po několika zkouškách si ho velmi oblíbil a myslím, že momentálně doufá, že mu jeden exemplář Santa Claus k vánocům nadělí“ směje se. Jakožto skalní fanoušek mikrofonů DPA Ian Barfoot říká, že pokaždé trvá na tom, aby měl k dispozici široký výběr pro každý koncert, na kterém pracuje, protože tyto mikrofony bez výjimky poskytují vynikající zvuk a jsou i neuvěřitelně odolné, zejména na turné. „V ideálním případě bych si přál mít několik dvoumembránových kardioidních mikrofonů DPA 2011, které bych rozmístil po jevišti při těchto orchestrálních koncertech, ale vzhledem k tomu, že je v takovém počtu nebylo možné na místě sehnat, poradili jsme si s tím, co bylo k dispozici,“ říká. „Zajistit, aby smyčce byly důkladně pokryté, je při orchestrálních koncertech vždycky mou prioritou, ale protože jsme pro ně tentokrát měli k dispozici miniaturní mikrofony DPA IMK 4060, věděl jsem, že s tím nebude žádný problém.“